Hej hej! Det blev inget av det jag skrev att jag skulle äta. När vi var på Redbergsplatsen föreslog Emelie att vi skulle gå till Paddan istället, så det gjorde vi. Jag är nästan aldrig där längre, det är synd. Det är ju min favoritbar i hela världen. Dom hade en ny meny nu. Jag åt en focacciapizza. Det är precis vad det låter som. En pizza med focaccia istället för vanlig deg. Och såklart mycket mindre, då det är så mycket tjockare. Och så var det lite pulled pork och massa grönsaker på den. Den var väldigt god. Men inget slår deras burger, ska nog ta den nästa gång. Till maten drack jag en mellanöl och en Ramlösa. Efter Paddan gick vi till Ölkompaniet. Där drack jag en halv öl. Sen gick jag hem.

Kommentera

