Igår hade vi överraskningsfest för Emerentia som fyllt 30. Det var en helt fantastiskt rolig fest, Love hade styrt upp allt fantastiskt bra. Årets fest kanske! Det var väldigt väldigt roligt. Och blev sent också.

Idag har jag varit väldigt bakis. Åkte in till stan och åt tacos med Emelie. Jag blev inte mätt, ibland när jag är bakis är det så att vad man än äter blir man inte mätt. Vi gick till Condeco, Emelie drack en kaffe och jag åt en jättestor muffin. Jag blev inte mätt. Vi mötte upp Andrea och så gick vi till Köttbullekällaren, och åt köttbullar och mos. Där blev jag äntligen mätt. Men det gick över hyfsat snabbt, och nu är jag jättehungrig igen.

Kommentera

