Hade tänkt på till Yaki idag och kolla ShitKid. Det var jag som bokade henne dit och så också, så förutom att det hade varit grymt att se spelningen så hade det känts bra av den anledningen också. Men jag har rätt mycket jobb att göra innan Berlin på söndag morgon, och tänkte att det är gött att vara pigg imorgon när jag ska göra massa grejer, och har även fått gjort en del ikväll. Men det har också varit lite tråkigt att vara hemma, så ångrar lite att jag inte gick. Klockan är halv tolv nu, tänkte lite kort att jag skulle ta en taxi in och kolla ändå, men ångrade mig rätt snabbt.

Kommentera

