Jag har aldrig firat mors dag särskilt mycket eller så, och jag trodde inte jag skulle bry mig om det i år heller. Jag fick reda på först för några dagar sen att det är mors dag idag, och brydde mig inte nämnvärt. Och det har inte varit någon jättestor grej idag heller, men har tänkt en del på mamma. Men det gör jag ju varje dag, men lite mer idag. Gick också bort till kyrkogården med en blomma. Jag är rätt sällan där, eller, jag promenerar ofta på kyrkogården men inte pga mamma utan för att jag promenerar mycket i Kålltorp och Örgryte. Första månaderna var jag där en del men det har inte blivit så efteråt. Tycker inte det ger mig så mycket, jag tycker mycket mer om att bo i huset och bli påmind om henne på tusen andra sätt hela tiden. Men idag kändes det fint att gå dit ändå.

Kommentera

