Ska ta emot ett paket idag. Igår mailade avsändaren och sa att fraktföretaget varit hos mig under dagen, men inte fått tag i mig. Så nu skulle det kostar 495 spänn med en ny leverans. Sån idioti alltså! Blev förbannad. Iaf, jag ringde fraktfirman och bestämde att dom skulle leverera idag. Dom skulle komma nån gång mellan 08 och 17. Vid 09 ringde dom och sa att dom inte kommer idag ändå, pga att avsändaren måste godkänna det, då fakturan går till dom. Så meckigt. Men nu ska det vara löst iaf, avsändaren har ringt till fraktfirman och nu ska det levereras i eftermiddag. Det är iofs bara gött kom jag på nu, för då kan jag ta en promenad nu på förmiddagen, det hade jag inte kunnat göra annars.

Kommentera

