Nu, mina vänner, ska ni få riktigt riktigt goda nyheter! Jag har ju tidigare bloggat om att det inte finns något sushiställe kring mig. Därför blev jag glad när det öppnade ett på Sofiagatan. När jag väl provade det blev jag ledsen för det var värdelöst. Jag blev glad igen när jag fick höra att Luxury Sushi skulle öppna på Solrosgatan. Och det har jag ju bloggat om ett par gånger. Dålig phó, okej sushi och rätt bra dumplings. Idag var jag på Sofiagatan och hämtade ut ett paket på Tempo. Jag såg att dom har öppnat sushistället igen, med nya ägare. Jag visste att dom sålt lokalen, men inte att det skulle bli ett nytt sushiställe. Jag kunde självklart inte låta bli att prova det. Och det var rätt bra! Verkligen inte jättebra på något sätt, men rätt bra. Lite bättre än standardsushi. Det är väldigt goda nyheter för mig, kommer handla där mycket. Dom har även dumplings, ska prova dom snart också. Kanske imorgon.

Kommentera

