Ikväll var jag i Borås med Emelie. Vi käkade lite på O’Learys. Hon drack en öl och jag drack en Ramlösa. Jag har ju vit månad. Efter det så gick vi till ett annat ställe, där vi varit förut, ett ganska tråkigt ställe. Emelie drack en öl och jag en Ramlösa. Jag åt även lite pommes där, jag var lite hungrig fortfarande. Sen gick vi till Stadsteatern och såg Frida Hyvönen. Det var inte lika bra som förra gången, av lite olika anledningar, men ändå superbra. Alltså verkligen superbra. Hon är så fantastisk. Jag älskar henne.

Nu ska jag äta lite snacks, sen sova. Godnatt!

Kommentera

