Matinée är ett typiskt sånt skivbolag som jag gillade förr i tiden, men som jag nu inte kan sära på banden. Allt låter likadant och alla har väldigt indie namn. Så tycker säkert folk om Luxury också. Allt låter likadant och man blandar ihop dom. Jag håller inte med dock.

2 svar to “”

  1. arn Says:

    Tycker precis likadant om Matinée, men kanske mest beror på att jag inte lyssnar på den sortens indie så mycket längre. Dessutom har ju de bästa Matinée-banden lagt av, Lovejoy och Harper Lee. På Luxury har du ju några som låter ganska likt, men det är ju inte alls alla.

    • rasmusblogg Says:

      Ja men precis, man lyssnar ju inte på sånt längre. Förutom någon enstaka gång, men det är mest av nostalgi typ. Kanske en gång om året är det asgött, men man orkar ju inte mer än en halvtimme för egentligen är det ju rätt tråkig musik. Tycker jag.

Kommentera

