Hej bloggen! Eftersom jag bloggar så sällan nu så kommer här en update om vad som händer i mitt liv:

Igår var jag på massage. Det var asgött. Sen tog jag en promenad. Sen gjorde jag inte mycket mer.

Idag tog jag en promenad med Alexis. Efter det sprang jag. Efter det tog jag en promenad med Bauer. Efter det sprang jag in i Joel. Han skulle äta pizza, så jag följde med honom. Sen har jag jobbat lite på kvällen.

Igår såg jag av en slump att Frida Hyvönen kommer till Borås imorgon, så det bestämdes väldigt spontant att jag och Emelie ska dit och se det imorgon. Det ska bli kul! Det var ju så himla himla himla bra på Storan. Jag tänker mest att Emelie kommer tycka det är superbra, men det ska bli skoj för mig med. Och det är ju alltid kul med lite utflykt.

Kommentera

