Blir så jävla trött nu alltså. Jag vet att jag klagar mycket i bloggen och jag säger inte att jag är felfri på något sätt, men blir så irriterad nu. Ett av banden jag jobbar med hade en spelning i Stockholm nästa helg. Som arrangören hör av sig NU och ställer in. En vecka innan. Det går ju fan inte. Och det var först när jag hörde av mig som dom sa det också, jag bad om lite mer info om allting, fb-event, tider och allt sånt. Först då får jag ett svar. Det är så jävla dåligt och jag blir så trött på mitt jobb ibland.

Kommentera

