Idag har varit en go dag! Var först ute på en promenad, gick väldigt snabbt idag. Efter det sprang jag. Sen handlade jag lite, och gjorde en görgo sallad. Sen softade jag hemma i några timmar. Sen tänkte jag att jag skulle jobba ikapp lite, jag ligger lite efter med några grejer. Men då hörde Palle av sig och ville ta en promenad. Det lät roligare tyckte jag. Så då träffade jag honom. Sen föreslog han att vi skulle dricka en öl, så det gjorde vi. Två gånger. Och nu är jag hemma.

På fredag ska jag dricka öl igen. Efter det ska jag ha en vit månad.

Kommentera

