En gång i tiden så hade jag och Arnar och Linn några fester tillsammans. Tror vi var på Starsan alla gånger, men är inte säker. Vi kanske var på Kontiki en gång också? Jag minns inte riktigt. Jag minns inte riktigt varför, men en gång skulle vi framföra Genesarets sjö tillsammans på scen. Jag minns inte riktigt hur det skulle göras, vad jag och Linn skulle göra, det jag minns är att Arnars uppgift var att vissla gitarrsolot iaf. Det är väldigt roligt. Men jag är rätt glad att vi aldrig genomförde detta projekt.

2 svar to “”

  1. Arn Says:

    Haha! Det är jag också!

  2. Linn Says:

    Känns ändå lite, lite synd att ha gått miste om Arnars visslingar.

Kommentera

