Hej bloggen! Jag har superglada nyheter!

Jag gick ut och gick ändå. Det blev en kort promenad idag, bara runt tjärnen och sen hem. Det regnade lite, inte supermycket men ändå irriterande. MEN, på vägen hem gick jag förbi Luxury Sushi. Jag bloggade ju om det förra veckan, och skrev att deras phó inte var så god. Men jag tänkte att jag skulle prova deras sushi och dumplings också. Så idag på vägen hem slog jag till på dumplings. Och dom var goda! Inte det godaste jag ätit, men absolut väldigt gott! Kommer garanterat köpa det där igen. Det var mycket mat också, blev verkligen mätt. Jag är väldigt glad över detta. Jag tänker väldigt mycket på att jag vill ha fler ställen i närheten som säljer färdig mat, och att det nu öppnat ett ställe som har en rejäl portion dumplings med nudlar för 75 spänn gör mig väldigt väldigt glad.

Kommentera

