Idag på vägen hem från promenaden så gick jag förbi Luxury Sushi, och nu hade det öppnat! Dom har sushi och vietnamesisk mat. Jag tänkte ta med en meny hem, men dom hade inte kommit än. Men iaf, jag köpte med en phó hem. Den var god, men sämre än jag hade hoppats på. En stark trea kanske. Ska prova sushin nästa vecka, är den bra blir jag väldigt glad. Det finns ingen bra sushi kring mig. Den på Ahrenbergsgatan är helt okej, men lite långt bort och liksom helt okej standardsushi bara. Jag gillar ju verkligen sushi när det är bra, så om Luxury har bra sushi blir jag väldigt väldigt glad. Ska även prova deras andra grejer nån dag också.

Kommentera

