Hösten 2018, när Luxury lägger ner, så är det nästan så att jag vill gå ut med att det är pga alla jobbiga människor som inte går att undvika, och namnge dom. Det är ju väldigt elakt och jag kommer inte göra det, men en del människor är jag så trött på så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag blir galen av att bara höra om dom, och det kommer nästan dagligen. Jag har försökt slippa det, verkligen försökt ignorera allt som har med dom här människorna att göra, men det går inte. Bara så det här inte missuppfattas, det här är inga personer jag släppt, så tro inte det, utan det är andra personer i svängen eller branschen eller så som inte går att komma undan. Och det är mycket pga sånt folk som jag vill lägga ner, så jag kan slippa dom för alltid sen.

Kommentera

