Jag har genom ganska stora delar av livet tänkt att det är lite smågött att vara sjuk. När man är sådär lite halvsjuk. Men man får äta vad man vill och man behöver inte göra något, bara ligga och kolla serier i sängen hela dagen. Men dels så är ju mitt liv alltid typ så, och dels blir jag aldrig så småsjuk, utan när jag blir sjuk så blir jag jättesjuk och är utslagen flera dagar och mår skit. Mancold kanske det kallas, jag vet inte. Men senast jag var sjuk så bestämde jag mig iaf för att aldrig mer tänka att det vore lite gött att vara sjuk snart igen.

Kommentera

