Jag har som jag kanske bloggat om tänkt väldigt mycket på att lägga ner Luxury på sistone. Och jag blir mer och mer säker på att det är rätt väg att gå. Jag har några släpp jag verkligen vill göra först bara. Det kommer ju inte bli i år jag lägger ner, men nog nästa år.

Jag är så enormt trött på att jobba i den här jävla musikvärlden, det finns så mycket idioter och jobbiga människor som man inte kommer undan, utan man måste ha kontakt med dom hela tiden, och det ska bli så skönt att slippa.

Det ska också bli väldigt kul att ha en stor avslutningsfest! Det är nästan det jag ser fram emot mest. Jag tyckte det var görskoj att ha 10-årsfesten i Göteborg. Malmö var rätt skoj också! Stockholm var sådär. Men jag tänker att man bara kör avslutningsfest i Göteborg. Luxury är ju en göteborgsgrej liksom.

Det ska också bli skoj att tänka ut vad jag ska göra när jag inte jobbar med det här längre också. Jag har lite olika idéer, men inget som jag är 100% sugen på. Men jag tror jag kommer på något som känns bra och blir skoj.

Kommentera

