På måndag ska jag ringa en spolbil. Det är stopp i avloppet i källaren, så vi kan inte tvätta nu. Det är tråkigt. Jag hatar verkligen att göra såna grejer. Även om det bara är ett telefonsamtal och så kommer någon typ dagen efter, så kan det ta så himla lång tid för mig att ta tag i sånt. Det har varit på gång länge, det har runnit ut långsamt sen typ ett år tillbaka, och jag har tänkt ringa efter spolbil sen dess. Senaste typ tre veckorna har det varit riktigt jobbigt, att det är en centimeter vatten i tvättstugan typ en timme efter maskinen är klar, och nu går det typ inte alls. Men fastän det varit dåligt i ett år så har jag inte ringt, det måste gå såhär långt så det inte går att tvätta alls för att jag ska ta tag i det. Blir så trött på mig själv.

Kommentera

