Idag kommer det någon hit som ska kolla på vår fjärrvärme. Det är tydligen något fel på den, dom har svårt att läsa av den korrekt. Vi bokade in det för några veckor sen. Det som är tråkigt med det, förutom att jag behöver hålla mig hemma ett antal timmar idag, så jag inte kan ta min dagliga promenad kring lunch som jag brukar, är att dom dessutom stängt av värme + varmvatten idag. Och det ska inte komma igång förrän rätt sent i eftermiddag, typ fem eller nåt sånt har jag för mig att dom sa.

Kommentera

