För typ tre månader sen fick jag en beställning till en butik i USA. Jag har helt glömt bort det. För tre veckor sen mailade han igen och frågade hur det gick, och jag lovade att skicka den samma vecka. Och så glömde jag bort det igen. Men nu har jag äntligen plockat ihop den, och ska hämta det sista som behövs i Lunden nu. Så pinsamt när man inte får iväg grejer. Dom vill ju liksom köpa grejer av mig och ge mig pengar för det, och så sabbar jag det. Men nu går den iväg iaf, och jag skickar med lite gratisgrejer också.

Kommentera

