Jag har iofs missat lite katalognummer också, så det blir ju inte 200 släpp ändå. Dessa finns inte (om jag minns rätt):

LUX004. Skulle bli The Mixed debutalbum, men som fortfarande är uppskjutet. Men det kommer nog komma någon dag.

LUX138 till LUX149. Här är förklaringen att jag trodde det skulle komma några fler släpp fram till 10-årssamlingen, som är LUX150. Sen efter festen så glömde jag lite bort det, och så blev det 151 på nästa.

Men samtidigt så finns det ju betydligt fler än dom som bara är siffror också. T ex i början när jag släppte digitala singlar så tyckte jag inte dom var värda ett eget katalognummer, så det finns också katalognummer som bara är albumets katalognummer och sen ett S på slutet, eller S2 för andrasingel. Och t ex samlingen finns både som LUX150CD och LUX150, fastän det är två helt olika släpp. Och så finns det många som har olika katalognummer på cd och vinyl och kassett och andrapressar och så. Så det är nog iaf minst 200 olika släpp om man kör på till LUX200.

Ursäkta för bloggens mest ointressanta inlägg någonsin.

 

Kommentera

