Jag tänkte att jag skulle skriva vilken Ted Gärdestad-låt jag gillar mest nu, men det går ju inte att bestämma. Just nu lyssnar jag på Helt nära dig, och den är ju nästan alltid på topp 5 iaf. Kanske topp 1. Älskar den så mycket. Men man älskar ju många andra typ lika mycket.

3 svar to “”

  1. arn Says:

    Håller med om den som etta. För kärlekens skull är ju jävligt fin, men lite sönderspelad tycker jag. Sen borde jag ju lyssna mer på Ted, har ju knappt gjort det aktivt alls, men vet inte var jag ska börja. Kan inte du göra en 20-låtars playlist åt mig, med låtar som inte är superklassiker???

  2. Arn Says:

    Schyrre! Ta med Helt nära dig, den tål x antal tusen lyssningar till!

Kommentera

