Jag vill hemskt gärna se Ugglas monolog. Jag missade den när den gick i Göteborg, dels för att jag inte trodde den skulle vara så bra, och dels för att den var väldigt dyr. Nu tror jag att den är jättebra och jag vill väldigt gärna se den, men den går bara i Stockholm. Den är dyr där också, men kan tänka mig att lägga dom pengarna. Men det är lite tråkigt att den bara går på helger, jag gillar inte att boka in helger överlag, vill hålla dom rätt lediga. Det känns ju som att SVT kommer filma någon föreställning och visa senare, och det är jag lika nöjd med att se egentligen, men om dom inte gör det så vill jag inte missa den. Är det någon som vill gå med mig i Stockholm? Jag kan t ex 31 mars, 1 april, 21 april, 22 april, 28 april, 29 april, 5 maj, 6 maj. Biljetterna kostar dock typ 650 spänn, och det är alltså i Stockholm.

Kommentera

