Jag gillar väldigt mycket att fylla år. Det är ju lite barnsligt och så, men jag tycker det är väldigt roligt att stå i centrum, iaf ibland, och när man fyller år är det himla skoj. Men en grej som ju inte är så skoj är när folk sjunger för en. Samma när andra fyller år. Det är en helt meningslös grej verkligen. Den som fyller år tycker aldrig det är skoj, och det är inte jättekul för dom som sjunger heller, en del kanske tycker det, men nästan alla tycker ju det är tråkigt. Och det är också alltid någon jobbig jävel som ska börja sjunga på en vers till, några som skrattar stelt, och det är bara plågsamt. Och så när man hurrar fyra gånger så är det alltid nån jobbig jävel som ska poängtera att det sista hurret är för kungen, och att det är konstigt. Jag ogillar verkligen sjungandet och allt som hör till det kring födelsedagar. I övrigt är det jättekul att fylla år.

Men nu kom jag iofs på att när jag fyllde 30 så blev jag väldigt överraskad av ett gäng kompisar hemma hos Andrea, då var det väldigt kul när dom sjöng för mig. Så jag ogillar det inte alltid, då var det fantastiskt. 30 var nog min roligaste födelsedag nånsin.

Kommentera

