Jag vet inte varför, men jag tänkte inte blogga om det. Men nu blev det så ändå. Jag tycker det är så otroligt gött att Henrik är tillbaka. Jag har haft albumet på datorn rätt länge, nästan ett år. Och innan det demos och så. Så låtarna är inte jättenya för mig, men det är egentligen inte låtarna som spelar störst roll tycker jag. Jag tycker bara det är så fett att han är tillbaka. Jag har jobbat lite med honom senaste åren, och det har varit tråkigt att inte få prata för mycket om det och så. BD är ju världens bästa band någonsin och det har varit en ynnest att få vara en liten del av det han håller på med. Och om typ ett år så kommer en grej som, inte för att skryta, men som kommer bli väldigt stor och som inte hade hänt utan mig. Jag är inte så inblandad i det längre, men i starten var jag det. Det var väldigt kul att jobba med i början och lite tråkigare sen, och jag vill ju jobba med roliga saker, så då drog jag mig tillbaka lite från det.

Vet inte vad jag skulle säga riktigt, men det är så jävla gött att folk fattar att han är tillbaka. Sen tycker jag att det är rent ut sagt sorgligt att det är Woah Dad som släpper skivan. Och så är jag också förvånad över hur lite uppmärksamhet det fick igår när singeln släpptes faktiskt. Men det kommer la bli betydligt mer.

 

Ett svar to “”

  1. lol Says:

    lol

Kommentera

