Imorgon fyller Jazzhuset 40 år. Eller, festen är då iaf. Jag har mycket att säga om Jazzhuset, både bra och dåligt, men det är ändå ett ställe jag varit på hundratals kvällar senaste 13 åren och som format Luxury lite och som jag lärt känna många kompisar på och så. Jag hade tänkt att aldrig mer arra något där, men det känns ändå lite kul att vara med en sista gång, när dom fyller 40. Kom gärna dit! Alice spelar live, Siri, Agent blå och lite andra spelar skivor. Kanske jag också. Vem vet, jag kanske spelar lite ny musik? Från kommande album med t ex Henrik Berggren, Makthaverskan, Gustavs soloskiva, Hästpojken, It’s For Us, Agent blå och så. Det vore väl kul?

Kommentera

