Såhär blir det alltid när jag ska åka nånstans tidigt på morgonen. Jag går upp lite för tidigt, och när jag duschat och allt sånt och är helt klar att åka är det typ 45 minuter kvar till jag behöver åka. Jag brukar inte äta frukost hemma när jag går upp såhär tidigt, utan köpa något på vägen, men det gjorde jag igår redan, så det behöver jag inte heller göra idag. Nu har det gått en kvart när jag bara suttit och väntat, och det är fortfarande en halvtimme kvar till jag behöver åka. Så tråkigt.

Kommentera

