Jag gillar ju Ryan Adams. Jag har inte lyssnat på jättemycket av det han släppt, men jag har lyssnat supermycket på hans första, nästan sen den kom. Sen lyssnade jag en del på Gold också och den är ju fantastisk, men efter det blev han ju tråkig i tio år. Senaste åren har jag dock börjat lyssna igen. Framförallt den självbetitlade har jag lyssnat på, jag älskar den.

Idag kom hans nya album, och WOW gick även ut med att han kommer dit i sommar. Jag ser verkligen fram emot det. Jag har inte sett honom live på massor av år, jag tror jag var 17 senast jag såg honom. Och det är ju 15 år sen i år. Då spelade han solo på Draken, det var hur bra som helst. Jag var där med mamma. Mamma älskade Ryan Adams. Vi hade även en låt av honom på begravningen.

Jag hoppas att han spelar typ kl 17 på fredagen på WOW, så kan det bli dagens första spelning, innan man går och sätter sig och dricker en öl och kanske äter en bit mat.

Kommentera

