Dagens promenad gjordes tillsammans med Andreas Christakis. Vad go han är. Jag har tänkt att jag ska höra av mig till honom varje dag i flera veckor, vi båda promenerar varje dag i samma område, men nästan varje dag så är det antingen nåt långt telefonsamtal jag ska ringa eller nåt annat som gör att jag behöver gå själv. Men idag hörde han av sig och det passade perfekt. Jag gillar honom jättemycket, har gjort det sen första gången vi sågs.

I sommar är det tio år sen Boat Club-skivan släpptes.

Kommentera

