Jag älskar när Wikipedia har sina såna där kampanjer att man ska ge dom pengar. Det är så fett tycker jag, att om alla som läste det skulle ge 30 kronor var skulle dom bli klara inom en timme. Jag ger nästan alltid pengar till dom när dom ber om det. Jag tycker det är så fantastiskt att Wikipedia finns och jag har dessutom alltid pengar på mitt PayPal-konto, som jag inte använder till något annat än att pressa skivor och betala grejer online. Jag får in alla skivbeställningspengar dit och dom flesta butiker utomlands betalar med PayPal. Men jag tar aldrig ut pengar därifrån, vet inte riktigt hur man gör, det är säkert rätt lätt egentligen, men det är gött att alltid ha pengar där, när man ska pressa skivor och så, det är som att det typ blir gratis, för att det är pengar jag inte använder till annat.

Iaf, det jag skulle säga är att jag älskar att ge pengar till Wikipedia. Jag känner mig alltid rätt duktig när jag gör det, även om det bara är en femtiolapp eller hundring. Tänker lite ”om alla var som jag så skulle det vara klart på 20 minuter”. Det är ju en idiotisk och självgod tanke, för väldigt lite pengar. Det är ju pinsamt, men det är också kul att vara lite ärlig och pinsam i bloggen ibland.

Kommentera

