Jag tycker alltid det är väldigt kul med Super Bowl, pga pausen som alltid har så spektakulära framträdanden. Jag har inte kollat många år, men kanske 5-6 år eller nåt sånt. I år var det ju Lady Gaga. Har ni sett det? Det var så jävla bra. Jag älskar Lady Gaga jättemycket. Jag lyssnade rätt mycket kring andra skivan (tror det var då iaf), men har sen glömt bort det. Jag tror jag bloggade en del om henne då också. Iaf, jag älskar henne. Jag tycker hon är helt fantastisk på alla sätt typ. På måndag släpps biljetter till hennes spelning i Globen, jag funderar på om jag ska gå på det. Jag vet inte riktigt om jag har råd egentligen, men det vore så jävla skoj. Jag tror det kommer bli fantastiskt.

När jag var i New York en gång så spelade på hon på Madison Square Garden. Jag tror det var där iaf. Icona Pop var förband, och det var då jag hade bokat dom några gånger på ganska kort tid, och jag gjorde något patetiskt försök att få lista till spelningen, men det var såklart helt omöjligt.

Jag vet inte riktigt när det är hon spelar i Globen heller, men jag tänker att det borde vara rätt långt fram, så jag borde ju kunna då. Jag tror aldrig jag varit i Globen. Vet att jag varit i Globens Annex eller vad det heter, när Morrissey spelade där 2001, men har nog aldrig varit i själva Globen.

Kommentera

