Ni vet ju säkert redan att jag har rätt svårt för Morrissey nuförtiden, han är ju bara gubbig, rasistisk, idiotisk, och massa andra saker. Men jag har ju lyssnat väldigt väldigt mycket på honom i mitt liv. Kanske den jag lyssnat allra mest på. Men det händer nästan aldrig nu. Men nu lyssnar jag på The Smiths. Det är himla roligt. Det var väldigt längesen jag gjorde det sist, och varje låt som kommer, har sån där blandad ordning på Spotify, så tänker jag JÄVLAR vilken bra låt det här är alltså. Dom har ju en näst intill fläckfri katalog. Om man fick ta bort kanske tre låtar eller nåt sånt så är det ju typ genomgående 5/5. Det är fan imponerande!

Kommentera

