Hej bloggen! Igår skrev jag en lista på vad jag skulle göra idag. Detta är nu avklarat:

  • Jobba
  • Äta frukost
  • Promenera två timmar
  • Städa
  • Äta lunch

Nu är jag inne på eftermiddagsjobbet. Och om typ två timmar ska jag åka till Pustervik och kolla på Rome is not a town. Är egentligen rätt trött och hade gärna stannat hemma, men jag har missat deras spelningar pga just den anledningen så många gånger i rad nu, så känner att jag måste ta mig in idag iaf. Dom är ju så jävla jävla bra. Jag tycker alla ska gå dit. Gratis inträde också!

Kommentera

