Vad skulle ni vilja att jag bloggar om? Jag tycker det är skoj att blogga och skulle gärna göra det mer men kommer aldrig på något att blogga om längre. Och så som jag bloggade förut, men hundra inlägg per dag, om allt jag gör, från tandborstning till äta en macka till gå på toa, glömmer jag alltid bort att göra, och tycker inte är så skoj längre.

Det vore jättekul om ni vill önska något som jag ska blogga om! Antingen som en kommentar här på bloggen, eller sms till 0736709198 eller på ralleballe -AT- luxxury se

Lovar att blogga om allt ni önskar, om det inte är något jag känner att någon kommer ta illa upp av.

7 svar to “”

  1. irma Says:

    mer matrecensioner!!

  2. Arn Says:

    Det var fan svårt att komma på nåt du inte redan avhandlat! Håller med om mat, och det är kul när du spyr galla över typ Majorna och låtsas-indie!

    • rasmusblogg Says:

      haha okej! majorna vet jag ju exakt vad du menar, och det bloggar jag gärna mer om. kan försöka blogga mer om sånt överlag, sånt som jag blir förbannad över som är av typ politiska skäl men inte plakatpolitik, typ som min syn på majorna. jag har säkert bloggat om det innan, men vad är låtsas-indie? sånt som försöker framställa sig som indie men som inte är det typ? eller vad?

      • Arn Says:

        Ja, sånt som är med på Manifest, men som inte borde vara det och sånt. Den där nya limiterade Håkan-sjutumsboxen kan du kanske raljera lite över också. Krämar är vad de gör.

      • rasmusblogg Says:

        okej, kommer nog något om det imorgon!

  3. Arn Says:

    Heeerligt!

Kommentera

