En annan grej som är tråkig: jag kommer inte ha några pengar på ett tag. Jag har betalat lite för lite skatt under 2016. Eller rätt mycket för lite. Så utöver dom pengarna jag har nu, som jag ska betala in idag tänkte jag, så saknas det typ 65 000 spänn som ska in i skatt. Det är jobbigt som fan. Men det är ju bra att jag har vit månad i februari iaf (med ett undantag), då går det ju inga pengar till sånt.

Men iaf, det är rätt jobbigt det här. Jag har haft rätt bra med pengar ett tag känns det som, men det är ju inte heller så konstigt om jag använt så mycket pengar som jag egentligen borde betalat in i skatt. Så nu kommer jag ha dåligt med pengar ett tag.

Kommentera

