Häromveckan skickade Brian en snap till mig, med en bild på Estrellas chips med smak av julost. Han tyckte dom var goda. Jag tänkte att dom ska jag prova nån gång. Jag gillar ju ibland ostchips, ibland inte. Cream cheese gillar jag väldigt mycket t ex. Jag tänkte inte mer på det på ett tag, men häromdagen var jag med Palle på Hemköp. Jesus vad han är långsam på att handla förresten, men det är inte det jag ska blogga om nu. Iaf, dom sålde dom här julostchipsen för 9,90 där. Jag tänkte att dom säljer la ut dom sista nu efter jul, så det här kanske är min sista chans att köpa dom. Så det gjorde jag. Igår smakade jag på dom. Jag tycker inte dom var särskilt goda. Eller, jag gillar ju alltid chips, men det är absolut inget jag kommer köpa igen. Brian, tipsa mig om något godare nästa gång!

Kommentera

