Idag har varit både en rolig och tråkig dag. Jag tog en promenad, rätt lång, två timmar, i förmiddags. Det var tråkigt väder, riktigt jävla tråkigt alltså, men det var gött ändå för jag pratade med Hugo i telefon kanske en timme och sen lyssnade jag på en go podcast. Sen, när jag kom hem, så blev det tråkigt, och så har det fortsatt så. Jag har hållt på med skivomslag hela dagen typ. Korrläst texter, fixat grejer i Photoshop på en dator som är proppfull och väldigt väldigt långsam, vilket gör att man blir väldigt frustrerad, skickat filer till olika skivbolag i olika länder, och massa annat som är astråkigt och som tar så lång tid bara. Och efter det har jag också sett en rövtråkig film. Nu ska jag göra en sista jobbgrej som kanske tar en kvart, och sen ska jag försöka göra nåt roligt på slutet av den här dagen. T ex kolla på något bra.

Kommentera

