Jag brukar ju vara emot att kapitalisera på alldeles för mycket merch som bara är att lura fans på pengar, och att släppa skivor i tusen versioner och så. Men det här tyckte jag var väldigt kul. KISS är ju kanske det mest kommersialiserade bandet nånsin, det finns ju obegränsat med grejer med dom. Men det här är den dummaste, och kanske roligaste, merchen jag nånsin sett med ett band. Jag är så himla ledsen att jag inte kom på den här idén själv. Det är så fantastiskt. LUFTGITARRSTRÄNGAR! Dom säljer en påse luft bara, det är så hysteriskt roligt och genialt.

 

KISSCyrzgOrWIAE3CvF.jpg

Kommentera

