Nu är jag hemma igen. Var och käkade på Paddan med Bauer. Det var gött. Jag älskar deras burger. Funderade på att åka in till stan och träffa Irma och Palle, men bestämde mig för att åka hem ändå. Tänkte ha en typ vit månad, med undantag för ett par grejer. Den 13e och den 20e blir det undantag. Och det var lite för jävligt väder idag, inte riktigt värt att åka in till stan för att dricka två alkoholfria öl och sen åka hem, när jag var såpass nära hem när jag isf skulle åkt in till stan.

Kommentera

